תאי אחסון
050-5853393
חייג למספר+972505853393
שלח הודעהשלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
1.1.
מטרת
התקנון
תקנון זה נועד להסדיר את תנאי
השימוש בשירותי
NM.Fitness, לקבוע
את הכללים החלים על הלקוחות והמאמנות, ולהבטיח התנהלות מקצועית, ברורה והוגנת בכל
פעילות המתקיימת במסגרת העסק.
1.2.
פרטי
העסק
1.2.1.
שם העסק: NM.fitness.
1.2.2.
בעלת העסק: נועה מילס.
1.3.
הגדרות
מונח |
הגדרה |
מועדון
הכושר |
כל מתחם פיזי בו ניתנים שירותי NM.Fitness, בהתאם לשיקול דעת העסק. |
נציג/ה מטעם NM.Fitness |
כל אדם הפועל או מוסמך על ידי NM.Fitness לצורך מתן שירות, מכירה, תיאום, ליווי או
מענה ללקוחות. ההגדרה כוללת, בין היתר: מאמנות, אנשי/נשות מכירות, מזכיר/ות,
מנהלי/ות מועדון כושר או כל נציג/ה אחר/ת בהתאם לצורכי העסק. |
לקוחה |
כל אישה שרכשה שירות כלשהו מ־NM.Fitness, לרבות מנוי, כרטיסייה או שירות חד-פעמי. |
שירות |
כל שירות הניתן על ידי NM.Fitness, לרבות אימונים, ליווי תזונתי, ליווי
אישי, תכנים דיגיטליים ושירותים נלווים. |
אימון |
מפגש פעילות גופנית מודרך בהתאם
לתוכנית שנרכשה. |
מנוי |
התחייבות הכוללת כמות מוגדרת של
אימונים במסגרת תקופת זמן שנקבעה מראש. |
כרטיסייה |
חבילת אימונים בתשלום מראש, ללא
התחייבות לתקופה אך עם תוקף מוגדר. |
מוצר
דיגיטלי |
כל תוכן הנמסר באופן מקוון,
כגון תוכניות אימון, תפריטים, מדריכים או חומרים דומים, הניתנים כחלק מהשירות או
בנפרד. |
מוצר
פיזי |
כל פריט הנמכר במסגרת הפעילות
במועדון הכושר, לרבות ציוד כושר, מנעולים, או מוצרים נלווים אחרים. |
2.1.
סוגי
השירותים
NM.Fitness מציעה את שירותים הבאים:
·
אימונים קבוצתיים בסטודיו:
אימונים
בקבוצה של עד 10 משתתפות, לפי לו"ז שבוע קבוע הכולל סוגי אימון משתנים.
האימונים מועברים על ידי מאמנות מוסמכות ומתאימים לרמות שונות, עם דגש על תרגול
מקצועי, בטיחות ואווירה חיובית.
·
אימונים אישיים בחדר כושר פרטי:
שירות
ייחודי המשלב תוכנית מותאמת אישית לכל מתאמנת, במסגרת קבוצתית מצומצמת של עד 6
משתתפות. כל מתאמנת פועלת לפי תוכנית אישית משלה, בליווי צמוד, עם התקדמות בקצב
האישי שלה.
·
אימונים אונליין, תזונה אונליין או ליווי
משולב:
שירותי
אונליין כוללים ליווי מרחוק בתחום הכושר, התזונה או שניהם יחד. המתאמנת מקבלת גישה
לאפליקציה ייעודית המכילה את תוכנית האימונים והתפריט התזונתי, עם מעקב והתאמות
לאורך התהליך.
כל שירות נרכש בנפרד, ואין מעבר או מימוש
בין השירותים לרבות בין אימוני הסטודיו ואימוני החדר כושר הפרטי אלא אם נרכשו
שניהם במקביל.
NM.Fitness שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לשנות, להוסיף, להסיר
או לעדכן את השירותים המוצעים, לפי שיקול דעתה וללא צורך בהודעה מוקדמת.
2.2.
הצטרפות
לשירות
·
ההשתתפות בכל שירותי NM.Fitness, לרבות שירותים אונליין, מותנית בחתימה על
הצהרת בריאות תקפה.
·
הגישה לשירות תיפתח רק לאחר השלמת התשלום,
חתימה על תקנון זה, וחתימה על הצהרת הבריאות.
·
אישור התקנון והצהרת הבריאות מהווים תנאי
מחייב לקבלת השירות.
NM.Fitnessמציעה מגוון מסלולים הכוללים: אימונים
קבוצתיים בסטודיו, אימונים אישיים בחדר כושר פרטי, מנויים משולבים, ליווי אונליין
(כושר, תזונה או שילוב), וכן כרטיסיות ייעודיות לחיילות ותלמידות. פרטי המסלול,
ההתחייבות והתמחור נמסרים ללקוחה בעת ההרשמה.
NM.Fitness שומרת לעצמה את הזכות לעדכן, לשנות או
להפסיק כל מסלול, מבנה מנוי או תמחור בכל עת.
הרכישה מתבצעת בהתאם למדיניות התשלום,
הביטולים והחשבוניות המפורטים להלן.
3.1.
תנאי
תשלום
·
התשלום עבור כל שירות יתבצע מראש בלבד,
לפני קבלת השירות בפועל.
·
מנויים חודשיים נרכשים בהוראת קבע בלבד,
דרך האפליקציה או מערכת תשלומים מאושרת. לקוחות שאינן מעוניינות בהוראת קבע יידרשו
להסדיר תשלום מראש עבור תקופה של חודשיים לפחות בכל רכישה.
·
רכישת כרטיסייה מתבצעת בתשלום מלא מראש.
·
במסלולי ליווי אונליין הכוללים התחייבות,
תתאפשר פריסת תשלומים בתנאים לתנאים שייקבעו באופן אישי מול NM.Fitness, ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
·
רכישת מוצרים נלווים (כגון ציוד ספורט,
מנעולים, גישה לתכנים דיגיטליים ועוד) תתבצע במקום, ובכפוף לזמינות. לא יינתן החזר
כספי על מוצרים שנעשה בהם שימוש.
3.2.
חשבוניות
וקבלות
·
כל עסקה תיחשב כהושלמה רק לאחר שהתשלום
התקבל במלואו והלקוחה קיבלה אישור.
הלקוחה לא תהיה
זכאית לקבל את השירותים עד להשלמת התשלום בפועל וקבלת אישור העסקה.
·
חשבונית מס/קבלה תונפק דיגיטלית בלבד, לאחר קליטת התשלום בפועל.
·
לא תונפק קבלה בגין תשלומים חלקיים,
שירותים עתידיים או עסקאות שטרם הושלמו.
·
באחריות הלקוחה לוודא שהקבלה התקבלה.
במידה ולא עליה לדווח בתוך 7 ימי עסקים.
4.1.
ביטול
עסקה תוך 14 ימים (לפי חוק הגנת הצרכן)
הבהרה: סעיף זה אינו חל על מנויי ליווי אונליין,
עבורם חלה מדיניות נפרדת (ראו סעיף 4.3).
לקוחה שרכשה מנוי או
כרטיסייה ומתחרטת תוך 14 ימים ממועד הרכישה, זכאית לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. במקרה זה ינוכו מההחזר: דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או עד
100 ₪ (הנמוך מבניהם), בנוסף יתבצע תשלום מלא על כל אימון שכבר התקיים, בהתאם
למחיר אימון בודד: לאימון קבוצתי – 80 ₪, לאימון אישי בקבוצה קטנה – 180 ₪.
4.2.
ביטול
עסקה לאחר 14 ימים
ביטול כל עסקה, מכל סוג שהוא (לרבות מנוי סטודיו, מנוי
אישי, מנוי אונליין, כרטיסייה וכו'), לאחר 14 ימים ממועד הרכישה, יחייב את הלקוחה
בהודעה מוקדמת של 30 ימים (בכתב).
החיוב עבור השירותים יימשך עד לתום 30
הימים ממועד קבלת הודעת הביטול, בהתאם למספר השבועות שבהם תוכל הלקוחה להשתתף
בפועל. לא יינתן החזר כספי על תקופת ההודעה המוקדמת, אף אם הלקוחה לא מימשה את
האימונים בפועל.
4.3.
ביטול
מנוי אונליין
·
לקוחה שרכשה מנוי אונליין (ליווי אימונים,
ליווי תזונתי או ליווי משולב), ראשית לבטל את העסקה תוך 14 ימים ממועד הרכישה, ובלבד
שטרם נמסרו לה תוכנית אימונים ו/או תפריט תזונה. במקרים אלו, יינתן החזר כספי
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 ₪ -
לפי הנמוך מבניהם.
·
מרגע שנמסרה תוכנית אימון ו/או תפריט
תזונה - החודש הראשון של השירות מחויב במלואו, ולא יינתן החזר כספי בגינו,
בהתאם לתקנה 6(א)(2) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010, הקובעת כי
אין זכות ביטול בעבור "טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן".
·
במקרה של ביטול מנוי אונליין הכולל
התחייבות לתקופה קצובה של חודשים, תחויב הלקוחה עבור כל החודשים שבוצעו בפועל, בתוספת תקופת ההודעה המוקדמת בהתאם לסעיף 4.2 לעיל, לפי המחיר החודשי של מסלול ללא התחייבות, ולא לפי המחיר המוזל
של מסלול ההתחייבות.
4.4.
עצירת מנוי בנסיבות חריגות.
·
במקרים חריגים בלבד, כגון: פציעה, שירות
מילואים או חופשה ארוכה בחו"ל (למשך 3 שבועות ומעלה) , תיתכן אפשרות לעצירת
מנוי, באישור של NM.Fitness ובהתאם לנסיבות. יחד עם זאת,NM.Fitness אינה מתחייבת להחזר כספי,
זיכוי או הארכת מנוי מסוג מסוים. עם זאת, בכל מקרה של עצירת מנוי, יינתן פתרון פרטני
בהתאם לנסיבות האישיות של כל מתאמנת, ולשיקול דעתה המקצועי והבלעדי של NM.Fitness .
·
יש להודיע על הבקשה לעצירה לפחות 14 ימים
מראש ובכתב. לא תינתן עצירה רטרואקטיבית.
4.5.
ביטול והחסרת אימונים
כל מנוי שנרכש (למעט מנויי אונליין) כולל מחויבות
למספר קבוע של אימונים בשבוע לפי המסלול הנרכש. לקוחה שלא מימשה את כלל
האימונים השבועיים, לא תהיה זכאית להחזר, צבירה או זיכוי עבור אימונים שלא
נוצלו.
·
ניתן לבטל אימון עד 24 שעות מראש
ולהשתבץ לאימון אחר באותו שבוע בלבד, על בסיס מקום פנוי.
·
ביטול בטווח של פחות מ24 שעות או
אי-הגעה ייחשבו כאילו האימון התקיים בפועל, ויחויבו כספית במלואם.
4.6.
סיום התקשרות מצד NM.Fitness עקב הפרת תנאים
או שימוש לא מורשה
NM.Fitness שומרת לעצמה את הזכות לסיים מנוי של כל
לקוחה באופן מיידי, במקרים הבאים:
·
התנהגות גסה, פוגענית, או אלימה כלפי צוות
העסק, לקוחות אחרות או כל גורם מטעמה.
·
הפרת כללי הבטיחות או התנהלות הפוגעת
באימון או במתחם.
·
מסירת מידע כוזב לצורך קבלת השירות.
·
שימוש בלתי מורשה בתכנים או שירותים –
לרבות:
-
העברת תוכנית או תפריט לאדם אחר.
-
שיתוף חיצוני של תכנים דיגיטליים.
-
קבלת ייעוץ או מתן דיווח בשם מישהי אחרת.
-
שימוש במנוי או באפליקציה שלא על ידי
הלקוחה הרשומה.
במקרים
אלה:
1. המנוי יבוטל
באופן מיידי.
2. הלקוחה
תחויב עבור יתרת תקופת המנוי במלואה, ללא החזר כספי.
3. NM.Fitness שומרת לעצה את הזכות לנקוט בצעדים משפטיים
במקרה של שימוש לא חוקי בתוכן.
5.1.
הגעה
ואמצעי גישה
·
הכניסה למועדון הכושר מתבצעת דרך דלת
נעולה בקוד אישי הניתן ללקוחות רשומות בלבד. אין להעביר את הקוד לאדם אחר מכל סיבה.
·
למען שמירה על בטיחות ופרטיות הלקוחות,
המועדון וכל הנמצאות בו, ולמניעת כניסת זרים, גניבות, קנסות ו/או נזקים אחרים. כל
לקוחה מחויבת לוודא שהדלת נסגרת אחריה.
·
במקרה של השארת הדלת פתוחה, גם אם
בשוגג, והתרחשות נזק ,NM.Fitness שומרת לעצמה את הזכות לדרוש פיצוי מהלקוחה
האחראית, לנקוט צעדים משפטיים, ואף להפסיק את המנוי בהתאם לחומרת המקרה.
·
האחריות לסגירת הדלת היא אישית ומלאה של
כל לקוחה שנכנסת למתחם.
5.2.
הצהרת
בריאות, אחריות רפואית ודיווח על מצבים בריאותיים
·
קבלת כל שירות מ־NM.Fitness (כולל תהליכי אימונים ותזונה), הלקוחה מחויבת למלא
שאלון רפואי ולהצהיר על מצבה הבריאותי ו/או להמציא אישור רפואי, בהתאם להוראות
הדין.
·
האחריות להמצאת ההצהרה או האישורים
הרפואיים חלה על הלקוחה בלבד. ללא הצהרה/אישור, לא תתאפשר קבלת שירות.
·
כל שינוי במצב הבריאותי (פיזי או נפשי)
לפני, במהלך או לאחר האימון מחייב דיווח מידי למאמנת.
·
לקוחה שתבחר להתעלם ממגבלה רפואית או
להמשיך באימון למרות מגבלה, עושה זאת על אחריותה בלבד, ותישא בכל נזק שייגרם.
·
יש לפעול בהתאם להנחיות המאמנת בלבד. כל
פעילות שנעשית בניגוד להנחיות נאסרת לחלוטין, והאחריות לתוצאות תחול על הלקוחה
בלבד.
5.3.
לבוש,
ציוד אישי ושמירה על חפצים
·
יש להגיע לאימון בלבוש ספורטיבי הולם, עם
נעלי ספורט סגורות, מגבת אישית ובקבוק מים.
·
חובה להסיר תכשיטים, שעונים, טבעות, שרשראות
ואביזרים אחרים לפני תחילת האימון לצרכי בטיחות.
·
מבואת הכניסה קיימים לוקרים אישיים. על
הלקוחה להביא מנעול אישי לשמירת חפציה. בסיום האימון, יש לפנות את הלוקר. מנעולים
שיישארו ייפרצו בסוף היום.
·
NM.Fitness אינה אחראית לכל אובדן, גניבה או נזק לחפצים אישיים.
·
במקום מותקנות מצלמות אבטחה לצורכי
ביטחון בלבד.
·
יש להימנע מהתנהגות בלתי הולמת, לרבות הסרת
בגדים בתחומי המתחם.
5.4.
קטינות
ואישור הורים
לקוחות
מתחת לגיל 18 מחויבות בהצגת אישור הורים חתום כתנאי מקדים להשתתפות בכל פעילות
במסגרת NM.Fitness.
5.5.
מקלט
ושעת חירום
במקרה של אזעקה, התרעה או מצב חירום יש
להתפנות באופן מיידי אל המקלט הממוקם בסמוך למתחם, בהתאם לשילוט ולהנחיות במקום. אי-ציות
להנחיות הפינוי ייחשב כהפרה של התקנון.
5.6.
השתבצות
לאימונים, הגעה ותזמון.
·
השתבצות לאימונים תתבצע דרך האפליקציה,
בסיומו של כל שבוע עבור האימונים של השבוע הבא.
·
ניתן לבחור יום ושעה קבועים מראש מול
המאמנת או להשתבץ לפי זמינות ומקום פנוי בלבד.
·
הלקוחה מחויבת לממש את כל האימונים
השבועיים בהתאם למסלול שנרכש. אי השתתפות באימון מכל סיבה אינה מזכה בהחזר,
זיכוי או צבירה.
·
יש להגיע
כ־10 דקות לפני תחילת האימון. איחור יקצר את זמן האימון אך יחויב כספית במלואו.
·
ייתכן שאימון קבוצתי יתבטל במידה ונרשמה
אליו רק מתאמנת אחת נכון לשעתיים לפני תחילתו. ביטול כזה ייעשה לפי שיקול דעתה של NM.Fitness. במקרה כזה תישלח הודעה מראש, והאימון לא
יחויב. תוצע ללקוחה אפשרות להשלמה או פתרון חלופי בהתאם לאפשרויות הקיימות.
·
ייתכנו ביטולים מצד NM.Fitness עקב אילוצים לוגיסטיים, אישיים או
מקצועיים. במקרה כזה תישלח הודעה ללקוחות בהקדם האפשרי, ותוצע אפשרות להשלמת
האימון או פתרון חלופי לפי שיקול דעת העסק. לקוחות לא יחויבו כספית עבור אימון שבוטל.
5.7.
מסלולי
האונליין
·
בעת ההרשמה למסלול אונליין (אימונים,
תזונה או ליווי משולב), תועבר ללקוחה הדרכה אישית ויימסרו מסמכים מותאמים למסלול
שנבחר.
·
מנוי אונליין הכולל התחייבות לתקופה קצובה,
מחייב את הלקוחה להשלים את התהליך עד סופו, לרבות עמידה בתשלומים שנקבעו.
·
במהלך הליווי תישלח ללקוחה טופס מעקב
שבועי (או בהתאם להסכמה אישית), והלקוחה מתחייבת להשיב עליו באופן מלא ולשתף פעולה
לטובת הצלחת התהליך.
·
האחריות המלאה לביצוע המשימות, התמדה
והגעה לתוצאות חלה על הלקוחה בלבד. NM.Fitness אינה מתחייבת להשגת תוצאה כלשהי.
·
כל פעילות המתבצעת במסגרת ליווי אונליין
מבוצעת באחריותה הבלעדית של הלקוחה, במקום, בזמן ובנסיבות שנקבעו על ידה בלבד. NM.Fitness ו/או מי מטעמה אינם אחראים לכל פציעה, החמרה
בריאותית או נזק שייגרמו כתוצאה מכך.
6.1.
במהלך פעילות המועדון (אימונים אישיים,
קבוצתיים, אירועים וכו'), ייתכן ויתבצע תיעוד מצולם (תמונות, סרטונים וכד') לצרכים
שיווקיים, מקצועיים או תיעודיים של NM.Fitness.
6.2.
לקוחה שאינה מעוניינת להופיע בצילומים
תתבקש להודיע על כך מראש, בכתב או בעל פה. המאמנת תעשה מאמץ להימנע מלצלם את פניה
או מתעדה באופן מזהה.
6.3.
באימונים קבוצתיים ייתכנו צילומים בהם
נראות מתאמנות נוספות. הימנעות מוחלטת מתיעוד אינה מובטחת, אך ככל שתתקבל בקשה
מראש ייעשה מאמץ לטשטש פנים או להימנע מתיעוד ברור.
6.4.
לקוחה קטינה (מתחת לגיל 18) מחויבת להמציא
אישור חתום מהורה/אפוטרופוס, המתיר את הצילום והשימוש בחומר המצולם לצרכי שיווק.
בהיעדר אישור לא תשתתף בצילומים.
6.5.
אישור תקנון זה מהווה הסכמה מראש מצד
הלקוחה לאפשרות שתופיע בתיעוד כאמור, אלא אם נמסרה הודעה אחרת מבעוד מועד.
7.1.
הלקוחה מצהירה כי היא מודעת לכך שכל
פעילות גופנית, אימון או תהליך תזונתי עשויים לכלול סיכון בריאותי. האחריות
להשתתפות, שמירה על כללי הזהירות, ביצוע ההנחיות ודיווח על מצב רפואי חלה על
הלקוחה בלבד. כל שירות ניתן על בסיס הצהרת בריאות בלבד, וללא אחריות מקצועית לרקע
הרפואי של הלקוחה.
7.2.
לקוחה מאשרת כי התוכניות הניתנות במסגרת NM.Fitness (אימון, תזונה או ליווי משולב) מבוססות על
מידע שנמסר על ידה בלבד, וללא בדיקה רפואית מעמיקה. NM.Fitness אינה מתחייבת להתאמה רפואית מלאה או להשגת תוצאה
כלשהי, ואינה אחראית להצלחת התהליך, להתקדמות, או לשינוי
פיזי חיובי או שלילי. האחריות לביצוע התהליך, התמדה, תזמון, ושיתוף פעולה – חלה על
הלקוחה בלבד.
7.3.
ליווי תזונתי יינתן רק ללקוחות אשר:
·
אינן סובלות ממחלות כרוניות פעילות (לב,
כליות, דם וכו').
·
אינן בהריון.
·
לא אובחנו בהפרעות אכילה בעבר או בהווה.
·
אינן נוטלות תרופות קבועות ללא עדכון מראש
של המאמנת.
7.4.
הלקוחה מאשרת כי ידוע לה שהמאמנת איננה
דיאטנית קלינית, תזונאית מוסמכת, או רופאה מוסמכת, ואינה מחזיקה ברישיון משרד
הבריאות לביצוע ייעוץ תזונתי רפואי.
כל מידע תזונתי, המלצה, תפריט או
תוכנית תזונה הנמסרים במסגרת השירות ניתנים כשירות כללי בלבד, מתוך ניסיון אישי או
הכשרות כלליות שאינן מהוות תחליף לחוות דעת רפואית מוסמכת.
המידע שניתן אינו מהווה ייעוץ
רפואי, טיפול רפואי, תחליף לאיש מקצוע, חוות דעת מומחה או אחריות רפואית מכל סוג
שהוא.
כל הסתמכות על המלצות המאמנת
נעשית על אחריותה האישית והבלעדית של הלקוחה.
8.1.
בחתימתה על תקנון זה, מצהירה הלקוחה כי
קראה אותו במלואו, הבינה את תוכנו, והיא מסכימה לכל תנאיו ללא הסתייגות.
8.2.
הלקוחה מאשרת כי נמסר לה הסבר מלא על מהות
השירותים, תנאי ההצטרפות, מדיניות הביטולים והתשלומים, וכן כל שאר הסעיפים הנוגעים
להתנהלות מול
NM.Fitness .
8.3.
אישור התקנון מהווה תנאי סף לקבלת כל
שירות מ־NM.Fitness לרבות שימוש באפליקציה, קבלת תוכן דיגיטלי,
הגעה לאימונים, או השתתפות בכל פעילות אחרת במסגרת העסק.
8.4.
NM.Fitness שומרת לעצמה את הזכות להציע מעת לעת מבצעים,
הנחות, מתנות או תנאים מיוחדים – לקהלים מסוימים, לתקופות מסוימות או במסגרת
שיתופי פעולה. השתתפות במבצע כזה אינה מקנה ללקוחות אחרות זכות לקבל את ההטבה
רטרואקטיבית, ואינה מחייבת את העסק להעניק תנאים דומים בעתיד.
8.5.
NM.Fitness שומרת לעצמה את הזכות לעדכן, לשנות או להוסיף תנאים
בתקנון, במדיניות או במחירים בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה
מוקדמת.
מרגע פרסום השינויים
יחול הנוסח החדש גם על לקוחות קיימות, החל ממועד העדכון.
התקנון המלא והעדכני
זמין בכל עת באפליקציית BOOSTAPP, ועל
הלקוחה מוטלת האחריות להתעדכן בו.
חתימה דיגיטלית והסכמה מקוונת
כל לקוחה החותמת על תקנון זה באמצעות מערכת
דיגיטלית, מסמנת אישור באפליקציה או באמצעי מקוון אחר המאושר על ידי NM.Fitness,תיחשב כמי שחתמה על התקנון כדין לכל דבר
ועניין.
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.
צוות התמיכה זמין לשירותך בימי א׳ - ה׳ בין השעות 08:30-17:30