תאי אחסון
04-6001900
חייג למספר+972532317044
שלח הודעהשלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
תקנון Cross The City
1. כללי
הצטרפות למועדון מהווה הסכמה מלאה של המנוי לכל הוראות התקנון, לרבות עדכוניו העתידיים בהתאם לשיקול דעת ההנהלה. התקנון מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
2. התנהגות, בטיחות וניקיון
2.1כניסה מותרת רק למנויים פעילים.
2.2יש להגיע בבגדי ספורט תקניים, נעלי ספורט סגורות ומגבת חובה.
2.3מותר להכניס מים בלבד. הכנסת מזון או משקאות אחרים אסורה.
2.4שימוש בטלפון יתבצע במצב שקט בלבד.
2.5אחריות על ציוד אישי וחפצי ערך חלה על המתאמן בלבד.
2.6אין לשמור ציוד או מקומות למתאמנים אחרים.
2.7יש לשמור על ניקיון, סדר והתנהגות מכבדת כלפי צוות ומתאמנים אחרים.
2.8חל איסור מוחלט על עישון בשטח המועדון.
2.9אסור שימוש בתוכניות חיצוניות, באוזניות או בביגוד של מועדוני מתחרים.
2.10אי עמידה בכללים עלולה להוביל להתראה, השעיה זמנית או הפסקת מנוי לפי שיקול דעת ההנהלה.
2.11במצב של כוח עליון כגון מגפה, מלחמה או הוראה ממשלתית – לא יינתנו החזרים כספיים. המנוי יוקפא עד לחזרת הפעילות, ותקופת המנוי תתארך בהתאם.
2.12באימוני Open Gym עוצמת המוזיקה תישמר ברמה נוחה ושקטה, בהתאם להחלטת ההנהלה.
2.13המועדון כולל מרחב מוגן. במצב חירום (מלחמה, אזעקות וכדומה) המועדון יפעל בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ובמידה שניתן לעמוד בדרישות – ימשיך לפעול כרגיל ללא הקפאות מנוי.
2.14 האחריות על הגעה ויציאה מהמועדון חלה על המתאמן בלבד. המועדון אינו מספק השגחה או אחריות מחוץ לשעות האימון או מחוץ לשטח המועדון. במקרה של קטינים – האחריות חלה על ההורה/אפוטרופוס.
2.15 שימוש בציוד יתבצע רק בהתאם להנחיות הצוות. שימוש בניגוד להנחיות או ללא הדרכה מתאימה – באחריות המתאמן בלבד.
2.16 שטח המועדון מצולם במעגל סגור לצרכי ביטחון ובטיחות בלבד. הצילומים נשמרים לתקופה מוגבלת בהתאם לדין, ורק הנהלת המועדון מוסמכת לצפות בהם.
3.פעילות המועדון
3.1שעות הפעילות מפורסמות באפליקציה.
3.2בימי שישי וערבי חג המועדון פתוח בבוקר בלבד.
3.3בשבתות, יום כיפור, ערב יום כיפור, צום תשעה באב, יום העצמאות ובחגים המועדון סגור.
3.4ההנהלה רשאית לשנות לוחות זמנים, סוגי אימונים, שעות פעילות, מספר משתתפים והרכב צוות בהתאם לצורך.
3.5אימון קבוצתי שבו נרשמו פחות משישה מתאמנים יבוטל על פי נהלי המועדון- משעה 20:00 בערב יום לפני יכול להתבצע הביטול אימון.
4. הרשמה וביטול אימונים
4.1הרשמה וביטול מתבצעים דרך האפליקציה.
4.2ביטול אימון ערב ניתן לבצע עד השעה 14:00 באותו יום. ביטול מאוחר יותר ייחשב כניצול הכניסה ויחויב במלואו.
4.3ביטול אימון בוקר ניתן לבצע עד השעה 20:00 בערב הקודם. ביטול מאוחר יותר ייחשב כניצול הכניסה ויחויב במלואו.
4.4ביטול מאוחר נחשב נקודה אחת. אי הגעה ללא ביטול נחשבת שתי נקודות.
4.5צבירת ארבע נקודות מובילה להשעיה ל-72 שעות. נוהל זה חל רק במסלולים של ארבעה אימונים או יותר בשבוע. בתקופת ההשעיה ניתן להירשם לאימונים רק בצ’אט מול אחראי בין 20:00 ל-20:15.
4.6ניתן להחליף אימון לאימון אחר באותו יום עד שעה לפני תחילתו. פחות משעה – האימון נחשב כנוצל.
4.7אימון בודד תקף לשבעה ימים. כרטיסיות תקפות לשלושה חודשים.
4.8אימון שלא נוצל אינו עובר לשבוע הבא.
5. תנאי הרשמה ותשלום
5.1כל מנוי מחייב תקופת התחייבות מינימלית בהתאם למסלול.
5.2התשלום נגבה מדי חודש מראש בהוראת קבע בכרטיס אשראי.
5.3אי ניצול המנוי אינו פוטר מתשלום.
5.4במקרה של כשלי חיוב חוזרים בכרטיס האשראי, המנוי יאושר למסלול קצר בלבד.
5.5אי תשלום או ביטול הוראת קבע יגררו חיוב מיידי של יתרת ההתחייבות והוצאות גבייה בהתאם לנהלי המועדון ולחוקים החלים.
5.6 תמחור מותאם אישית
המועדון שומר לעצמו את הזכות לשנות את המחיר ללקוח אשר שימושו בשירותי המועדון חורג באופן משמעותי מהממוצע המקובל.
6. ביטול והקפאת מנוי
6.1ביטול יתבצע בצ’אט בלבד ורק לאחר סיום תקופת ההתחייבות.
6.2הביטול נכנס לתוקף תוך 24 שעות, לא כולל ערבי חג ושבתות.
6.3שליחת פקודת "ביטול מנוי"בצ’אט מחייבת את גביית התשלום העוקב, אשר יהווה את החודש האחרון לניצול המנוי. נוהל זה חל על כל סוגי המנויים במערכת.
יודגש כי לא יתאפשר ביצוע ביטול בכל אמצעי אחר (טלפון, הודעת וואטסאפ פרטית, הודעה בעל פה או כל ערוץ אחר) – אלא אך ורק באמצעות הצ’אט באפליקציה.
6.4לא יינתן החזר כספי מכל סיבה שהיא, לרבות מילואים, מעבר דירה או מצב אישי ובריאותי.
6.5הקפאת מנוי אפשרית פעם אחת בשנה עד חודש אחד. מעבר לכך – רק באישור חריג ובעלות חודשית של 77 ש״ח.
6.6 המסלולים שפועלים בהוראת קבע חודשית - זאת הוראת קבע שמתחדשת אוטומטית עד למסירת פקודת ביטול בצי'אט.
7.6 קביעת מסלול ע"י ההנהלה המועדון שומר לעצמו את הזכות לקבוע או לשנות למתאמן את סוג המסלול ומספר האימונים בהתאם לעומס וזמינות.
7. מעבר בין מסלולים
7.1ניתן לעבור ממסלול קצר למסלול ארוך, או מכל מסלול הכולל כמות אימונים
שבועית מסוימת למסלול רחב יותר הכולל יותר אימונים. כל מעבר כזה מחייב התחייבות חדשה בהתאם למסלול שאליו עבר המנוי.
7.2מעבר הפוך, ממסלול ארוך לקצר או לפחות אימונים, יתאפשר רק לאחר סיום תקופת ההתחייבות המינימלית.
7.3כל מעבר נחשב התחייבות חדשה ואיפוס ותק.
7.4מנוי אישי ואינו ניתן להעברה. העברה תתאפשר רק באישור חריג של ההנהלה, ותבוצע בכפוף לתשלום דמי חפיפה לפי נהלי המועדון.
7.5 כל בקשה לשינוי מסלול תתבצע אך ורק בצ’אט המערכת, ולא באמצעות טלפון, הודעת וואטסאפ או כל אמצעי אחר.
8. שירותי בונוס
8.1 ניתנים רק במסלולי התחייבות ולא בכרטיסיות או מנוי חודשי בודד.
8.2אשיחת ייעוץ ראשונית (בשווי 1,800 ש"ח) – נועדה לבניית תוכנית אימון ויעדים אישית בהתאם למצבו של המתאמן, למטרותיו וליכולותיו. במסגרת השיחה נבנית אסטרטגיית עבודה יסודית ומדויקת, הכוללת קביעת דגשי אימון והתאמות מקצועיות, אשר מועברות לצוות המאמנים לצורך יישום ומעקב רציף במהלך תקופת המנוי.
8.2ב מסלול שנתי (12 חודשים) – במסלול השנתי נכלל מעקב חודשי יזום מטעם ההנהלה בשווי 500 ש"ח לחודש. אחת לחודש נערכת סקירה מקצועית של המתאמן, הכוללת בחינת נוכחות, רמת ביצועים והתקדמות, תוך צפייה מרחוק והכוונת צוות המאמנים בהתאם לחוזקות ולנקודות לשיפור. שירות זה מהווה הטבה ייחודית למסלול השנתי ואינו נכלל במסלולים קצרים יותר.
8.3 חפיפה צמודה – שווי 3,000 ש"ח במהלך השבועיים הראשונים להצטרפות, המנוי מקבל ליווי אישי צמוד ומורחב מצוות המאמנים, הכולל היכרות מעמיקה עם שיטת האימונים, מעקב אחר ביצועים והתאמות מקצועיות בזמן אמת. בתקופה זו מתקיים גם מעקב אישי מטעם המאמן הראשי ובעל המועדון, חן סלמן, הכולל הנחיות מקצועיות לצוות המאמנים לגבי שילובו והתקדמותו של המתאמן החדש. הליווי נעשה ברמה אישית ולוגיסטית גבוהה מהרגיל ומהווה חלק משמעותי מהתהליך הראשוני במועדון.
8.4 ליווי מקצועי יומי – שווי 400 ש"ח לחודש
כולל זמינות וליווי מקצועי יומיומי באמצעות וואטסאפ וטלפון לכל ענייני האימונים.
המתאמן מקבל מענה שוטף מצוות המאמנים בנוגע להתקדמותו, התאמות באימונים ותמיכה כללית בתהליך. השירות מהווה מעטפת אישית ומתמשכת לאורך כל תקופת ההתחייבות.
8.5מנוי חודשי בודד (ללא התחייבות) – מחירו 800 ש"ח לחודש, ללא קשר למספר האימונים השבועיים (1–6 בשבוע).
מנוי ילדים חודשי (ללא התחייבות) – מחירו 500 ש"ח לחודש, ללא קשר למספר האימונים השבועיים (1–6 בשבוע). מנויים אלה אינם כוללים הטבות ואינם נושאים זכויות של מסלול בהתחייבות.8.6 עלות אימון קבוצתי חד פעמי (ללא מנוי או כרטיסייה) היא 87 ש"ח.
8.7 עלות אימון אישי חד פעמי (ללא חבילה) היא 500 ש"ח.
8.8יציאה מוקדמת מהתחייבות תחויב בשווי מלא של ההטבות שניתנו.
9. מאמנים ומתחרים
סעיף 9.0 – ביטוח ואחריות למאמנים
המאמן פועל במועדון כפרילנסר ואינו נחשב עובד של המועדון בשום צורה. כל מאמן מחויב להחזיק על שמו ביטוח אחריות מקצועית וכן ביטוח צד ג׳, בסכום מינימלי של 1,000,000 ש״ח, לכל תקופת עבודתו במועדון.
במהלך אימונים שבהם המאמן אחראי על הנעשה בשטח – לרבות מקרים שבהם בעל המועדון אינו נוכח – האחריות לכל נזק, פגיעה או תביעה מצד מתאמן או צד ג׳ חלה על המאמן בלבד, והוא מתחייב לשפות את המועדון ואת בעליו על כל הוצאה, נזק או דרישה שייגרמו עקב אירוע כזה.
המאמן מתחייב להציג אישור ביטוח בתוקף לפי דרישת הנהלת המועדון. אי־עמידה בדרישה זו תיחשב כהפרה יסודית של תנאי ההתקשרות, והמועדון רשאי להפסיק את עבודתו באופן מיידי.
המאמן מצהיר כי האחריות המלאה לכל פעולה מקצועית, הנחיה, שימוש בציוד, פגיעה, נזק או תביעה הנובעים מפעילותו – חלה עליו בלבד, ולא תחול בשום מקרה על המועדון או על בעליו.
9.1מאמן במועדון מתחייב שלא לעבוד או להתאמן במועדון מתחרה בזמן עבודתו.
9.2מאמן שעוזב מתחייב לשנה שלא לפתוח מועדון מתחרה ולא להעביר מתאמנים.
9.3העסקת מאמן במועדון תתאפשר אך ורק לאחר שסיים בהצלחה את תכנית ההכשרה הרשמית של קרוס דה סיטי, המוכרת על ידי הנהלת המועדון. כשירותו של מאמן נקבעת בהתאם להכשרה זו בלבד. מאמן שלא הוסמך בשיטה זו לא יורשה להעביר אימונים במסגרת המועדון.
9.4כל שיטות האימון, התכנים, הלוגו והמותג של קרוס דה סיטי מהווים קניין רוחני בלעדי של המועדון. חל איסור מוחלט להעתיק, לשכפל או להפיץ אותם ללא אישור הנהלת המועדון.
9.5 חל איסור מוחלט על קשר אישי, רומנטי או אינטימי בין צוות המאמנים לבין מתאמנים/ות. הפרה של כלל זה תיחשב כהפרה חמורה של התקנון ותאפשר להנהלת המועדון לנקוט באמצעים משמעתיים, לרבות הפסקת העסקה או ביטול מנוי, לפי שיקול דעתה.
9.6 שיבוץ מאמנים ואי־התחייבות למאמן מסוים: בכל מסלול במועדון – אימונים קבוצתיים, אימונים אישיים או כל שירות אחר – המועדון אינו מתחייב לשיבוץ מאמן מסוים או קבוע. השיבוץ יתבצע לפי שיקול דעת ההנהלה, זמינות וצרכי מערכת, ויכול להשתנות בכל עת (לרבות עקב חופשה, מחלה או עזיבה). שינוי זהות המאמן אינו מהווה עילה להחזר כספי, לביטול או להקפאת מנוי, ואינו משנה את תנאי ההתחייבות. המועדון מתחייב להבטיח רציפות מקצועית ובטיחותית בכל מצב.
10. סנקציות ושירות לקוחות
10.1הנהלת המועדון רשאית להשהות או לבטל מנוי במקרה של הפרת כללים או פגיעה בתפקוד השוטף של המועדון.
10.2חתימה על התקנון מהווה גם הסכמה לכך שהמועדון רשאי, בכפוף לחוק הגנת הפרטיות, להעביר פרטי התקשרות בסיסיים (שם מלא וטלפון) לצדדים שלישיים לצורך מתן הצעות בתחומי תזונה, בריאות וכושר בלבד. ההעברה תיעשה באופן מוגבל ובהתאם לדין, ובאפשרות המתאמן לבקש בכתב את הפסקת ההעברה בכל עת.
10.3כל תוסף שנרכש מחויב אוטומטית בכרטיס האשראי הרשום במערכת והסכמה לתקנון מהווה אישור לכך.
10.4ציוד שנשכח ייתרם או ייזרק לאחר שבוע.
10.5תוספי תזונה אינם ניתנים להחזרה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
10.6חתימה על התקנון מהווה הצהרה של המתאמן כי הוא כשיר בריאותית להשתתף באימונים. במקרה של שינוי במצבו הבריאותי עליו להציג אישור רופא כתנאי להמשך פעילותו.
10.6א.במקרה של קטינים, חתימת ההורה/אפוטרופוס על טופס ההרשמה למנוי מהווה גם חתימה על הצהרת בריאות עבור הילד. ההורה מצהיר כי הילד כשיר בריאותית לאימונים במועדון. במידה ומופיעה מגבלה רפואית או שינוי במצב הבריאותי, מחובתו של ההורה להציג אישור רפואי כתנאי להמשך השתתפות הילד באימונים. המועדון לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם עקב אי־דיווח.
10.6ב – צילום באימונים בהובלת חן סלמן
באימונים המועברים על ידי חן סלמן מתקיים צילום קבוע (תמונות ווידאו) לצרכים מקצועיים ושיווקיים של המועדון. הגעה לאימון זה מהווה הסכמה מלאה ומפורשת להופיע בצילומים, ללא תמורה וללא הגבלת זמן. מתאמן שאינו מעוניין בכך מתבקש שלא להירשם לאימונים בהובלת חן סלמן.
10.7 – אישור צילום כללי
חתימה על התקנון מהווה אישור לשימוש בצילומים (תמונות או סרטונים) של המתאמן לצורכי שיווק ופרסום המועדון, בכל אמצעי המדיה, ללא תמורה וללא הגבלת זמן. חתימה של הורה או אפוטרופוס מהווה גם אישור לצילום ילדיו באותם תנאים.
10.8 – התנהגות פוגענית
קיימת הקפדה על איסור מוחלט של כל התנהגות פוגענית, מטרידה או אלימה כלפי צוות המועדון או כלפי מתאמנים אחרים. כל הפרה תוביל לנקיטת צעדים משמעתיים בהתאם לשיקול דעת ההנהלה.
10.9 המועדון מבוטח בביטוח צד ג’ בהתאם לנהוג בענף. האחריות לביטוח אישי (בריאות/תאונות אישיות) חלה על המתאמן בלבד, ובמקרה של קטין – על ההורה/אפוטרופוס. הצטרפות למנוי מהווה אישור כי הובהר ללקוח שעליו להסדיר ביטוח אישי לפי שיקול דעתו.
10.10 מענה ללקוחות ניתן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00–17:00, לא כולל שישי, שבת וחגים.
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.
צוות התמיכה זמין לשירותך בימי א׳ - ה׳ בין השעות 08:30-17:30