בעלים
052-6116361
חייג למספר052-6116361
שלח הודעהשלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
1. מטרת האימון : להביא את המתאמנת למקום בו תבחר להיות , למיצוי הפוטנציאלי של ה על פי היכלותיה , או לפחות לשים אותה על המסלול ש יביא למקום זה.
2. השתתפות באימונים המשולבים/ קבוצתיים , מותנים בחתימה על הצהרת בריאות .
3. סטודיו צ'יטה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן את שעות הפעילות של הקבוצה . יש להתעדכן בלו"ז הפעילויות דרך אמצעי תקשורת רלוונטיים.
4. השתתפות באימונים מוגבל ת ל - 6 משתתפות בשיעור , האימונים יתקיימו ברישום מראש ועפ"י לו"ז קבוע המפורסם באמצעי התקשרות עלפי בסיס מקום פנוי. אימונים קבוצתיים מאפשרים לכל לקוחותינו כניסה חופשית בכל שעות האימון הפתוחות ובהתאם להזמנת מקום .
5. שיטת האימון באחריות וביצוע המאמנות . תהליכי ומטרות האימון יבוצעו במקצועיות ובגילוי מחויבות מלאה של המאמנות כלפי המתאמנת .
6. מסגרת האימון שיתקיימו במקום קבוע ובמועד שבועי מוסכם קבוע . המאמנת תעמוד לרשות המתאמנת גם ובכל מועד בין הפגישות ומתחייב להיענות תוך מקסימום 24 שעות לפנייה שנעשתה טלפונית, בדואל או מסרון.
7. המתאמנת שלם עבור האימונים לסטודיו צ'יטה תשלומים בהחזר חודשי מחזורי כחוק. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי בכל חודש קלנדרי, עבור כל החודש שחלף / תשלום חודש קדימה .
8. ביטול אימון : התשלום יבוצע על בסיס מנוי חופשי , החסרת המאמנת מהאימון באחריות המתאמנת בלבד, לא יהיה קיזוז והחזר כספי על חיסורים .
9. המתאמנת מבינה כי לא ניתן לערוב לתוצאות האימון וכי היא מסכי מה ומתחיל ה את האימון בהבנה שהיא האחראית לתוצאות שיושגו מעבר לשעות האימון .
10. הקפאת אימונים : מכל סיבה שהיא עד שבועיים בשנה בלבד במצטבר בהודעה של שבועיים מראש . . בתום תקופת ההקפאה יופשר המנוי אוטומטית. בתום חודש ההקפאה תסתיים ללא התראה מראש . מתאמנות אשר ילדו או יצאו לחופשת לידה יקבלו הקפאה של חודשיים מרגע הלידה.
11 . מדיניות ביטולים :
א. ניתן לבטל השתתפות בשיעור עד 3 שעות לפני תחילתו, באמצעות הודעת וואטסאפ לסטודיו או דרך מערכת ההרשמה. ביטול מאוחר יותר ייחשב כהגעה לשיעור.
ב. אי הגעה ללא הודעת ביטול בזמן תיחשב כחיסור – השיעור לא יוחזר ולא יינתן זיכוי.
ג. לקוחות בעלי מנוי חודשי – אין החזר כספי על שיעורים שלא נוצלו. שיעור שבוטל בזמן ניתן להשלים, בתיאום מראש ובכפוף לזמינות.
4. ביטול מנוי יתבצע בהודעה מראש של 30 יום, וייכנס לתוקף בסיום התקופה ששולמה. אין החזר כספי חלקי על מנוי קיים.
5. מקרים חריגים כמו מחלה ייבחנו באופן פרטני מול הנהלת הסטודיו.
12 . רכישת האימונים הינה אישית ולא ניתנת להעברה לאדם אחר .
13 . ההסכם דלעיל הינו ההסכם היחיד שחל בין הלקוח/ה לחברה בכל הנוגע לאימוני כושר חתימתנו על הסכם זה מציינת הבנה מלאה והסכמה עם המידע המפורט לעיל.
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.
צוות התמיכה זמין לשירותך בימי א׳ - ה׳ בין השעות 08:30-17:30