053-9639090
חייג למספר053-9639090
שלח הודעהשלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
לאחר החתימה על הסכם זה, החברה תמסור למתאמן תוכנית פעילות גופנית וגלישה; התוכנית מותאמת באופן אישי למתאמן, בהתאם לנתונים שמסר לחברה קודם לחתימה על הסכם זה. התוכנית הייחודית היא עיקר ההסכם, הן מרכז נושא ההתקשרות ועל כן חשוב להיות כן בקשר לנתונים שיימסרו לידי אופק ו/או החברה.
השירות: מסלול אימוני גלישה הכולל ליווי ותמיכה במטרה להגיע ליעדים: כתוספת על עיקר ההסכם (התוכנית), ובהסתמך על ההתחייבות לשאת במלוא התשלומים בעבור התוכנית הייחודית, החברה תספק למתאמן ליווי צמוד ורציף במסגרת שיח בווטסאפ ושיעורים פיזים בהתאם למסלול אותו בחר המתאמן ובכפוף לסייגים הבאים:
כוח עליון: מקרים חריגים שאינם קולעים להגדרת "הפרה" מצד החברה: למרות התחייבות החברה בנוגע לליווי וזמינות, המתאמן מבין כי במצב של אירוע טראגי, השפעת כוח עליון, נפילת רשת, תקלה רוחבית ביישומון ווטס-אפ, תקלה נקודתית בחברה, או כל אירוע שאינו בשליטת החברה, ייתכנו שיבושים במענה ובמתן שירות. במצב דברים שכזה, ומבלי לגרוע מהתחייבות החברה לספק מענה וזמינות כאמור לעיל, היעדר מענה משך יומיים (בימי עסקים) לא תיחשב להפרת התחייבות החברה לספק את השירותים נושא ההסכם.
התחייבויות המתאמן:
חובה להקפיד על קיום תוכנית האימונים המומלצת, כתנאי להצלחת התהליך; למעשה, זה הבסיס היסודי ביותר להתחייבות החברה לתוצאות (ובהיעדר תוצאות, לקבלת החזר כספי מלא). בתוך-כך, ברור למתאמן כי המשמעת העצמית והאמינות בדיווחים, הכרחיות להצלחת התהליך. לכן, המתאמן מתחייב, ככלל – וכל עוד הוא מעוניין שהמטרות תושגנה – להתחייב להליך, לשתף פעולה באופן מלא, להשקיע, להיות זמין ונגיש לשינויים ולביקורת, ולהישמע להמלצות החברה.
הקפדה על תוכנית האימונים המומלצת: המתאמן מתחייב להקפיד לקיים את תוכנית האימונים בצורה מדויקת ומדוקדקת, מבלי להחסיר דבר. כמובן, אם המתאמן חש חוסר נוחות מתרגול מסוים – ולו הקטן ביותר – הוא מתחייב לדווח על כך לחברה מיד כדי לקבל אפשרויות חלופיות לתרגיל.
שיתוף פעולה מצד המתאמן: כאמור, יודגש שוב כי שיתוף פעולה בין המתאמן לבין החברה, הוא הבסיס להצלחת התהליך. בתוך-כך, הואיל ועיקר התקשורת בין החברה לבין המתאמן נעשית באמצעות ווטס-אפ ושיעורים פיזים, המתאמן מתחייב לעדכן את החברה בכל פרט שקשור בהתקדמות וביישום התוכנית המומלצת. בפרט, המתאמן מתחייב להשיב לכל הודעה שנשלחה אליו מטעם החברה; ומסכים מראש כי אם תישלחנה אליו שלוש, ושלושתן לא תקבלנה מענה בתוך 2 ימי עסקים, החברה אינה חייבת עוד לפנות אל המתאמן במהלך התהליך, ותהיה זו הפרת התחייבות המתאמן באופן ששולל מהחברה אפשרות לקחת אחריות על תוצאות התהליך ושולל מהמתאמן את הזכות לבקש החזר כספי אם לא יושגו היעדים שהוגדרו מראש.
הצהרת בריאות: הצהרת אמת מדויקת על מצב בריאותי, כשירות להתאמן ולקבל המלצות וחובת עדכון בנוגע למצב רפואי: המתאמן מתחייב כי במסגרת הצהרת הבריאות והשאלון שמסר קודם לחתימת ההסכם, תיאר את מצבו בצורה מדויקת ולא החסיר שום פרט (בין אם חשוב לטעמו ובין אם לא). המתאמן מבין כי אם החסיר פרט כזה או אחר, החברה לא תוכל לקחת את הפרט החסר בחשבון, ועלול להיגרם לו נזק. המתאמן מבין ומסכים כי אם ייגרם לו נזק שקשור באי-גילוי פרט כזה או אחר, הוא עצמו יהיה אחראי לנזק, ולא תהיה לו שום טענה כנגד החברה. כמו כן, המתאמן מתחייב להודיע לחברה על כל שינוי במצבו הרפואי, או על כל חשש לשינוי כאמור. היעדר עדכון כאמור, כמוהו כהצהרה שאינה אמת מלכתחילה.
הגבלת אחריות: החברה לא תישא באחריות בעקבות פציעה. ככל וישנם כאבים החורגים מכאבי שרירים ומתיחות שרירים יש להיוועץ עם רופא מוסמך.
מעקב רפואי שוטף: לכל אחד מומלץ להימצא במעקב רפואי שוטף; בפרט למתאמנים ולעוסקים בספורט.
קיום מלוא התחייבויות המתאמן הוא תנאי להצלחת התוכנית, ובתוך-כך תנאי לאחריות החברה להצלחת התוכנית. אם המתאמן יפר התחייבות מהתחייבויותיו, החברה לא תהיה אחראית לתוצאות התהליך, ולמתאמן לא תהיה זכות לבקש החזר כספי אם התוצאות לא תושגנה.
זכות להחזר כספי מלא :
החברה מתחייבת להעניק למתאמן החזר כספי מלא, אם המתאמן יקיים את כלל התחייבויותיו ללא יוצא מן הכלל – משך פרק הזמן שהוגדר כיעד להצלחה – ולא יגיע ליעדים שהוגדרו מראש.
אם המתאמן סבור שבהתאם לאמור לעיל הוא זכאי להחזר כספי, עליו לשלוח דוא"ל מפורט לכתובת המופיעה בכותרת ההסכם.
על המתאמן לעמוד בכל התנאים האמורים בסעיף 2.4 לעיל – קרי שיתוף פעולה מלא עם החברה.
כתנאי להחזר כספי, המתאמן מתחייב (אם החברה תדרוש זאת) למסור לחברה את המידע הדרוש כדי לבחון את הצלחת התהליך.
להלן תנאים נוספים לצורך קבלת החזר כספי מלא, וזאת כדלקמן:
חובה על המתאמן לגלוש לפחות פעם אחת בשבוע כדי לראות את השיפור
חובה על המתאמן להתאמן לפחות שני (2) אימונים בשבוע;
בכל סוף אימון חובה על המתאמן לענות ולשלוח לאופק שאלון סיכום אימון (השאלון יישלח למתאמן);
על המתאמן לצפות בתכנים שאופק שולח שלו שכן הם מהווים חלק אינטגרלי מתוכנית הליווי והאימונים.
ביטול ההסכם:
לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לתוכנית המותאמת באופן אישי, מרגע קבלתן אלא אם נאמר אחרת: כפי שצוין, התוכנית המותאמת באופן אישי הן לב העסקה. חשוב להדגיש: תוכנית האימונים היא מוצר שיוצר במיוחד בעבור המתאמן. בהתאם, ולפי סעיפים 14 ג'(ד)(4) ו- 14ג'(ד)5, הוראות חוק הגנת הצרכן המאפשרות ביטול עסקה, אינן חלות; וכך גם בהתאם לתקנות 6(א)(2) ו- 6(א)(8) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). תנאי ביטול ביחס לשירותים הנלווים:
הקפאת המנוי לאחר שהמתאמן התחיל את הליווי החודשי:
4.2 למתאמן יש זכות להקפיא את המינוי והליווי האישי למשך של שלושה (3) חודשים בלבד. שבוע לפני תום שלושת חודשי ההקפאה תינתן התראה האם הלקוח מעוניין לחדש את השירות ובמידה והמתאמן השיב בשלילה לא תהיה אפשרות להחזר כספי.
מעבר למפורט לעיל תחת סעיף 4 רבתי, ומבלי לגרוע מהוראת כל דין, לא ניתן לבטל את ההסכם ולדרוש החזר כספי, אלא בהתאם להוראות סעיף 3. בעניין זה, המתאמן מבין כי מספר המתאמנים – בכל נקודת זמן – מוגבל; כך שבחתימתו על ההסכם הוא "תופס" מקום של מתאמן פוטנציאלי אחר. גם מן הטעם הזה, נוסף על הוראות הדין, לא ניתן לבטל את ההסכם ולדרוש החזר כספי, אלא בהתאם למפורט לעיל.
קניין רוחני:
תוכנית האימונים, וכל חומר אחר שמועבר במסגרת התהליך – כולל כל סרטון הדגמה, מאמר וכיוצ"ב – הם רכושה הפרטי של החברה. לכן, כפי שאסור לעשות שימוש בשום רכוש פרטי ללא הסכמת הבעלים, כך גם ביחס לרכוש הנ"ל של החברה. המתאמן מצהיר כי הבין את תוכן הדברים, ולכן מתחייב לא לעשות שום סוג של שימוש בקניין הרוחני של החברה או של בעליה, בשום צורה או דרך; בתוך- כך, בפרט (אך לא רק) לא להעתיק, להעביר, לעשות יצירה נגזרת, לפרסם או להעמיד לרשות הציבור שום תוכן או חומר שהגיע אליו תוך כדי התהליך.
מעבר לפוטנציאל הפגיעה החמור בזכויות החברה ובעליה, המתאמן מבין כי התכנים שהועברו אליו מותאמים לנתונים האישיים שמסר. בתוך כך, אם צד שלישי שהתכנים אינם מותאמים אליו ידבוק בתוכנית אימונים, עלול להיגרם לו נזק. החברה מקפידה לא להעביר בשום אופן חומרים, אלא לאחר התאמה אישית. ואם המתאמן יפיץ תכנים וצד שלישי כלשהו יפעל לפיהם ויגרם לו נזק, המתאמן מבין כי הוא זה שיהיה אחראי לנזק.
המתאמן מבין כי לפי חוק זכות יוצרים, הפרת התחייבותו הנ"ל מקנה לחברה ולבעליה זכות לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק עד סך 100,000 ₪. ובהתאם, המתאמן מתחייב כי אם יפר חלילה את ההתחייבות בעניין זה, הוא ישלם לחברה פיצוי מוסכם בגובה מחצית תקרת הפיצוי שקבוע בחוק, סך 50,000 ₪ ללא הוכחת נזק ומבלי לגרוע מכל סעד אחר.
שימוש בסרטונים של המתאמן: עם החתימה על הסכם זה המתאמן מאשר לחברה שימוש בסרטונים ששלח המתאמן לחברה ברשתות החברתיות כאשר השימוש יהיה לצרכי המלצות, פרסום, הדגמות של מתאמנים מצטיינים ושיווק החברה. כמו כן, יודגש כי החברה תקפיד שסרטונים אלו יכבדו את המתאמן ולא יבזו אותו.
אחריות לנזק:
המתאמן משחרר את החברה, את בעליה ואת כל מי מטעמה, מכל אחריות לנזק שייגרם. וזה, אלא אם החברה קיימה את מלוא התחייבויותיה בדקדוק, ונגרם לו נזק כתוצאה מרשלנות החברה, שנקבעה ככזו.
הקפאה וחזרה מהקפאה:
כאמור, כתוספת על עיקר ההסכם (התוכנית), ובהסתמך על ההתחייבות לשאת במלוא התשלומים בעבור התוכנית הייחודית, החברה תספק למתאמן ליווי צמוד ורציף במסגרת שיח בווטסאפ. בהתאם, המתאמן רשאי להקפיא את זכותו המותנית לליווי, לתקופה שלא תעלה על שלושה 3 חודשים. כל זאת בתנאי שתשלח הודעה בכתב שתציין את פרק זמן ההקפאה המבוקש (לרבות ווטסאפ). ההקפאה אינה מקנה זכות להחזר כספי.
ידוע למתאמן כי מספר המתאמנים שהחברה יכולה ללוות – בכל נקודת זמן ספציפית – מוגבל. וברגע שהמתאמן הודיע על הקפאה, ייתכן ש"מקומו" במצבת המתאמנים המוענק להם ליווי, ייתפס. לכן, בכל הנוגע לחזרה מהקפאה, המתאמן מבין כי תיתכן תקופת המתנה בין חלוף תקופת ההקפאה לבין החזרה לליווי בפועל. ובתוך-כך, המתאמן מבהיר מראש כי אם יבקש להפעיל את הזכות להקפאה, לא תהיה לו שום טענה כנגד החברה בנוגע לתקופת ההמתנה בין סיום תקופת ההקפאה לבין החזרה בפועל.
מנגנון הביטול לאחר ההקפאה יעשה בהתאם לסעיף 4.4.2 לעיל ויחויב לפיו.
הפסקת התקשרות במקרים אחרים:
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אם המתאמן לא יקיים את התחייבויותיו, למרות שהוסבר לו – יותר מפעם אחת – שמדובר בהפרת ההסכם, החברה תהא זכאית להפסיק את השירותים (ליווי ותמיכה במטרה להשגת היעדים). באותו אופן, אם המתאמן עשה פעולה שיש בה פוטנציאל לפגיעה בשמה הטוב של החברה, בעליה או מנהליה, החברה תהא זכאית להפסיק את הליווי. חשוב להדגיש: החברה מתחייבת לעשות כל שביכולתה כדי להימנע מהפסקת הליווי מכוח סעיף זה.
אם המתאמן יבקש להפסיק לקבל הודעות כחלק מזכותו המותנית לליווי, החברה תכבד את רצונו. במקרה כזה, לא תקום שום זכות להחזר כספי כמובן.
כללי:
בחתימה על הסכם זה, המתאמן מודיע כי הוא הבין את כלל התחייבויותיו ומחויבויותיו לפי הסכם זה. באותה נשימה, המתאמן מחייב לפנות אל החברה ולשאול כל שאלה אם התעורר ספק – ולו הקטן ביותר – בנוגע להתחייבויותיו לפי הסכם זה או לפי המלצות האימונים. המתאמן מתחייב לפנות בשאלה כאמור, מיד כאשר התעורר הספק, ללא שום דיחוי. אם התעורר אצל המתאמן ספק, והוא בחר לפעול לפי ראות עיניו ובלי להביא את הדברים לידיעת החברה, תוצאות הפעולות שביצע המתאמן תהיינה באחריותו הבלעדית.
ההמלצות לאימונים לא אמורות להקשות על המתאמן בצורה בלתי-סבירה. ובנוסף, התהליך מחייב את המאמן לתשומת -לב מרבית לגופו ולשינויים שעשויים (ורצוי שכך יהיה) יתחוללו בו. לכן, אם המתאמן חש קושי כזה או אחר, עליו להודיע על כך מיד וללא שום דיחוי לחברה. מתאמן שלא הודיע על קושי, מתחייב שלא לבוא בטענות אל החברה אם ייגרם לו נזק כתוצאה מזה.
בכל בקשה הקשורה בטענה לביטול עסקה, יש לפנות בכתב בצורה מפורטת אך ורק אל כתובת הדוא"ל המצוינת בראש ההסכם ובהתאם לכללים שבסעיף 3 לעיל.
למען הסר כל ספק, והגם שהדבר מובן מאליו, יצוין: מערכת היחסים בין החברה לבין המתאמן, היא מערכת חוזית נקודתית וקונקרטית שבין ספק ולקוח. בתוך-כך, אין בין הצדדים – וגם לא יכול להיות – שום סוג של יחסי עבודה כמובן.
אם ייקבע בהוראה כלשהי כי הוראה מהוראות הסכם זה הינה בלתי אכיפה ו/או תבוטל ו/או תוכרז כחסרת תוקף מטעם כלשהו, תשארנה בתוקפן שאר הוראות הסכם זה, והצדדים יפעלו על מנת ליישם את ההסכם כרוחו וכלשונו, לרבות החלפת ההוראה הבלתי אכיפה ו/או הבטלה ו/או חסרת התוקף כאמור, בהוראה חלופית שתוצאתה ופעולתה זהות בעיקרן.
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.