שלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
5. לבוש מתאים לשיעורי פילאטיס מזרן/ מכשירים: יש להגיע בבגדי התעמלות נוחים, גרביים נגד החלקה או ללא גרביים בכלל. גרביים ללא החלקה יכולות לגרום לחוסר בטיחות. יש להגיע עם שיער אסוף.
6. תשלום: הסטודיו רשאי לעדכן את המחירים מעת לעת. התשלום יתבצע מראש באמצעות רכישת מנוי חודשי אמצעי תשלום: כרטיסי אשראי והעברות בנקאיות.
7. מנוי שיעורי פילאטיס מכשירים: תוקף המנוי הינו בהתאם לתוקפה ע״פ המפורט במחירון. המנוי אישי בלבד ולא ניתן להעבירה לאדם אחר.
8. הפסקת מנוי: לקוחה אשר רכשה מנוי ותהיי מעונינת להפסיק להתאמן מכל סיבה שהיא, תהא זכאית לקבל החזר כספי לפי המפורט: בתוך 14 ימים מיום הרכישה, עבור השיעורים שלא נוצלו בהתאם למחירון.
9. צילום: ידוע למתאמנת שמדי פעם מצלמים את הסטודיו והמשתמשים בו (צילום/וידאו) לצורך שיווק ופרסום ייתכן ויעשה שימוש בתמונות בין היתר: לרשתות החברתיות הפייסבוק ו/או אינסטגרם של הסטודיו.
*הפרסום ושימוש בתמונות רק לאחר אישור המתאמנים המצולמים.
10. אישור רפואי: על כל מתאמן לחתום על הצהרת בריאות, ועל הסכמתו לתקנון זה. באם קיימת בעיה רפואית כלשהי ו/או שהנך אחרי לידה יש להמציא אישור רפואי בהתאם.
11. הגעה וחניה: הסטודיו ממוקם בבית פרטי ברחוב ללא מוצא, הנכם מתבקשים להקפיד ולא לחסום את חניות השכנים ברחוב. הנכם מתבקשים לחנות בצד ימין של הדרך לאורך הגינה.
12. ניקיון סטודיו: יש לשמור על ניקיון הסטודיו, נעליים, תיקים וחפצים אישיים יש להניח בכניסה לסטודיו במקום המותאם לכך. יש להעביר את הטלפון למצב ״שקט״ במהלך האימון כדי למנוע הפרעה במהלך האימון למתאמנים אחרים. בתום השיעור יש לנקות את המיטות עם מטלית לחה ולהחזיר ציוד למקום
**הצהרת בריאות
1. ההשתתפות בשיעורים בסטודיו מותנית בחתימת המתאמנת על הצהרת בריאות, בה היא מתחייבת למסור פרטים נכונים על מצבה הבריאותי, כשירותה, ושאין לה מגבלות רפואיות הידועות לה המונעות ממנה להשתתף בשיעורי פילאטיס רצפה ומכשירים. כמו כן, מתחייבת המתאמנת להודיע על כל שינוי במצבה הגופני והבריאותי, וכי במידה ולא תדווח על כך, הרי שכל פגיעה ונזק שיגרמו לה כתוצאה משינוי זה, יחולו על אחריותה בלבד, ולא תוכל לבוא בטענות ו/או כל תביעה כנגד סטודיו וצוות עובדיו.
3. המתאמנת אינה רשאית להתאמן בהיותה פצועה או תחת השפעת תרופות, אלא על פי אישור רפואי בכתב . הסטודיו רשאי לדרוש מכל מתאמנת להמציא אישורים בדבר מצבה הבריאותי בכל עת.
4. באחריות המתאמנת להודיע למדריכה לפני תחילת שיעור אם ישנן פציעות ו/או מצבים רפואיים כלשהם אשר עשויים להשפיע על יכולתה לבצע את התרגילים בשיעור.
באישור תקנון זה, את מאשרת לנו לשלוח לך עדכונים והודעות שיווקיות, כולל הודעות בדואר אלקטרוני ובמסרונים במהלך תקופת החברות ולאחריה. תוכלי להסיר את עצמך מרשימות התפוצה שלנו בכל עת.
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.
צוות התמיכה זמין לשירותך בימי א׳ - ה׳ בין השעות 08:30-17:30