בעלים
עובד/ת
שלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
תקנון מדיניות העסק שם בית העסק: ברניס ביוטי כתובת העסק: שדרות הרכס 13 מודיעין בעלת העסק: בר נסימיאן על מנת לשמור על מרקם יחסי מטפלת-לקוחה תקין להלן תקנון בית העסק- 1) דיווח מצב בריאותי: הלקוחה חייבת ומתחייבת לעדכן את בית העסק (או לחילופין "בעלת העסק") בכל שלב על מצב רפואי קיים או משתנה- כגון: אלרגיות, נטילת תרופות (מדללי דם, אנטיביוטיקה וכו'), סכרת, בעיות לב ולחץ דם, היריון, נגעים מדבקים (כגון פטרת, יבלות), חתכים, פצעים ועוד. בית העסק אינו מטפל במקרים רפואיים ובנגעים מדבקים והוא רשאי לבחור את דרך הטיפול בהתאם למצב, ללא התערבות הלקוחה. **במידה ויתגלה בתחילת טיפול נגע/בעיה רפואית שלא דווחו ושלא יאפשרו לבצע טיפול- הלקוחה תחויב בעלות סמלית על סך 100₪ כדמי אבחנה ושירות. **במידה ויתגלה במהלך טיפול נגע/בעיה רפואית שלא דווחו ושכן יאפשרו לבצע טיפול חלקי- הלקוחה תחויב בעלות טיפול מלא עפ"י המחירון. 2) מדיניות החזרות וביטולים מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות ב"ברניס ביוטי" מתבצעת על-פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010, ועיקרה כמפורט להלן: א. החזרת מוצרים ניתן לבטל את העסקה עד 14 יום מיום קבלת המוצר, ובלבד שהלקוחה תשיב את המוצר לידי בית העסק, מבלי שהוא נפגם ומבלי שנעשה בו שימוש. ביטול העסקה יגרור חיוב של דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם. לאחר 14 יום מיום קבלת המוצר - לא ניתן יהיה לבטל את העסקה. ב. ביטול/החזרת סדרות טיפולים ניתן לבטל סדרת טיפולים שנרכשה עד 14 יום מיום ביצוע העסקה, בין אם הלקוחה כבר החלה במימוש הסדרה ובין אם לא. מימוש הסדרות אינו מוגבל בזמן. במידה שהוחלט לבטל את סדרת הטיפולים כאמור, יוחזר ללקוחה הסכום הכולל ששילמה בניכוי המחיר של כל טיפול אשר ביצעה בפועל. מחיר טיפול שבוצע יחושב לפי מחירו של טיפול בודד, אשר לא נרכש במסגרת סדרת טיפולים. כמו כן ינוכו מהסכום הכולל דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם. ג. אבחון עור אונליין במקרה זה לא יתאפשר ביטול עסקה כלל שכן תוך 48 שעות השירות מתקבל ולא ניתן לבטלו. 3) שינויים וביטולים/איחורים: א. אחריות הלקוחה לעדכן את בית העסק על ביטול/שינוי מועד הטיפול עד ולא יאוחר מ-24 שעות מהמועד שנקבע. ב. לקוחה אשר מבטלת/מבצעת שינוי מועד טיפול בפחות מ24 שעות, עליה לשלם 50% מעלות הטיפול שנקבע. יש להסדיר תשלום לפני תיאום והגעה למועד החדש שנקבע. ג. לקוחה המאשרת הגעה יום לפני הטיפול ומבטלת את הטיפול ביום המועד/"מהרגע להרגע", על הלקוחה לשלם 100% מעלות הטיפול שנקבע. יש להסדיר תשלום לפני תיאום והגעה למועד החדש. **במידה ובעלת העסק מצליחה לתאם לקוחה חלופית לתור שבוטל, לא יידרש חיוב על התור שבוטל. ד. לקוחה אשר מאחרת לטיפול מעל 15 דקות, לא תתקבל לטיפול ומקרה זה יחשב כביטול "מהרגע להרגע" (סעיף 3ג'). ה. בית העסק מאפשר ללקוחה לאחר לטיפול עד 15 דקות ולקבל טיפול בהתאם לזמן שנותר על מנת לקבל את הלקוחות שאחריה בזמן לטיפולים שקבעו. ו. לבית העסק יתאפשר להתחיל טיפול באיחור של עד 15 דקות, עקב מקרה חריג במהלך טיפול בלקוחה שלפני. ז. לקוחה שאינה משתפת פעולה עם סעיף 3ב-ד, הטיפולים העתידיים יבוטלו ולא יתאפשר קביעת מועד טיפול חדש עד להסדרת התשלום. 4) תיאום תורים: א. ניתן לתאם טיפול באופן עצמאי באמצעות המערכת. לאחר תיאום התור ע"י הלקוחה יש להמתין לאישור בית העסק. אין בית העסק מתחייב שהתור המבוקש אכן יאושר ועל הלקוחה לוודא שאכן התור מאושר טרם ההגעה לטיפול. ב. לקוחה אשר מתאמת טיפול בפעם הראשונה, עליה להשאיר מספר כרטיס אשראי לביטחון (הכולל מספר ת.ז של בעל הכרטיס ו-3 ספרות CVV) שלא יעשה בו שימוש. לקוחה אשר לא מקיימת את סעיף 3 במלואו, בית העסק רשאי לבצע חיוב בכרטיס אשראי לביטחון ע"ס 100₪ בהתאם לסעיף 3 ללא הודעה מוקדמת. לחילופין- לקוחה אשר מתאמת טיפול בפעם הראשונה תתבקש לשלם מקדמה על סך 100₪ באמצעות אפליקציית BIT או פייבוקס באופן טלפוני או באמצעי תשלום אחר פרונטלית בקליניקה. במידה ולקוחה לא מקיימת את סעיף 3 במלואו, לבית העסק זכות לא לבצע החזר תשלום המקדמה ללא הודעה מוקדמת. ג. לקוחה חדשה אשר לא הגיעה לטיפול שנקבע ומעוניינת לתאם מועד טיפול חדש, עליה לבצע בשנית את תנאי סעיף 4ב'. ד. העסק מעניק זמן בסיס לכל טיפול שנקבע. טיפול הדורש זמן נוסף, יעשה בתיאום מסודר מראש. במידה ובמהלך הטיפול הלקוחה מבקשת טיפול נוסף אחר, אין בית העסק מחויב לבצע טיפול נוסף. 5) בית העסק אינו מתחייב להישאר בכתובת העסק המצויינת לעיל. ובמידה ויחול שינוי בכתובת העסק - לא תהיה כל טענה מצד הלקוחה ולא תעלה דרישה עבור ביטול עסקה. 6) בית העסק אינו אחראי להשארת ציוד וחפצים אישיים של לקוחות שמגיעים לטיפולים בקליניקה ומשאירים ציוד ו/או חפצים אישים מחוץ לקליניקה ללא השגחה. 7) בית העסק אינו אחראי לכל אירוע שיתרחש ללקוחה מחוץ לכותלי הקליניקה. בית העסק שומר את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם בתודה מראש ברניס ביוטי
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.
צוות התמיכה זמין לשירותך בימי א׳ - ה׳ בין השעות 08:30-17:30